Stoney Creek - Reisverslag uit Rockhampton, Australië van de-buertjes - WaarBenJij.nu Stoney Creek - Reisverslag uit Rockhampton, Australië van de-buertjes - WaarBenJij.nu

Stoney Creek

17 Augustus 2015 | Australië, Rockhampton

Afgelopen zaterdag kwamen we ruim na de middag bij Stoney Creek aan. Tot onze verbazing leek Steve (de eigenaar) niet op onze aankomst voorbereid. Na even heen en weer gepraat bleek er een fout gemaakt te zijn en was de Cottage waar wij ons zo op hadden verheugd dubbel geboekt te zijn!! Shit, dat was even een vette tegenvaller waar we niet op waren voorbereid. Gelukkig was er in 6 jaar tijd nog een Stable bij gebouwd en daar konden we de 1e nacht nog wel terecht. De 2e nacht konden we dan alsnog in de Cottage. Tja, weinig keus, dus toch maar gedaan! Achteraf helemaal geen slechte keuze, ook de Stable was een prima verblijf, maar het was wel even slikken. Gelukkig maakte de vriendelijkheid van Steve en Debbie veel goed. En we hebben ook op de zolder van se paardenstal prima geslapen!
Zondag zijn we naar Eungella NP en naar Finch Hatton Gorge gereden en daar hebben we weer enorm genoten van watervallen, natuur, mooie wegen door de bergen en zelfs enkele vogelbekdieren!
En zondagavond natuurlijk een kampvuur maken, water koken en douchen in de buitendouche!
Al met al weer een prima verblijf gehad en vooral genoten van de rust en de natuur.
Vanochtend (maandag) weer verder gereden, nu naar Rockhampton. Een rit van bijna 400 km. Rockhampton zelf is een grote (industrie)stad, waar we maar 1 nachtje verblijven om de afstand tussen Stoney Creek en Hervey Bay te overbruggen. Morgen weer een lange rit voor de boeg, weer 400 km naar Hervey Bay. Daar blijven we eerst 1 nacht, waarna we voor 2 dagen (1 nacht) naar Frasier Island gaan. Bij terugkomst blijven we dan nog een nachtje in Hervey Bay. En dan nadert langzaam aan Brisbane.......
Foto's plaatsen gaat niet zo makkelijk, het internet is hier niet altijd even snel, dus als het weer lukt, volgen ook de foto's.....

• 18 Augustus 2015 - 17:11

Marita:

Heee mates!
    Prachtige foto's !! En...... Back to basic ?
    Geniet nog met volle teugen,