Vertoeven in het hoge noorden - Reisverslag uit Kakadu, Australië van de-buertjes - WaarBenJij.nu Vertoeven in het hoge noorden - Reisverslag uit Kakadu, Australië van de-buertjes - WaarBenJij.nu

Vertoeven in het hoge noorden

03 Augustus 2015 | Australië, Kakadu

De afgelopen 2 nachten hebben we geslapen in Kakadu NP in een bushbungalow. Dat wil zeggen een houten vloer,met daarop 4 wanden van golfplaten met hele kleine gaatjes en als dak een tentzeil. En aan de buitenkant een groot zwart doek eroverheen tegen de zon en de bladeren. En je eigen wc en douche in een afzonderlijk gebouwtje op zo'n 10 meter afstand.
Door de gaatjes in de wanden lijkt het net of je gewoon buiten slaapt, je hoort en ziet wat er buiten gebeurt, maar je bent wel beschermd tegen o.a. muggen, vliegen en kruipend ongedierte. Das dan wel weer heel erg fijn! Want vliegen zitten er hier maar genoeg! Maar we hebben heerlijk geslapen en enorm genoten van alles om ons heen.
Vandaag ging de reis weer verder, nu richting Mary River, waar we morgenochtend een boottocht gaan maken over de rivier. Hopelijk een paar krokodillen spotten!
Het onderkomen voor vannacht, tja wat zal ik daarvan zeggen?! Aan het einde van de wereld, om ons heen alleen heel veel natuur, landingsbaan voor de deur waar de kangoeroes rondhuppelen en een billabong mét krokodillen om de hoek, en een wel héél erg sjieke lodge! Weer eens wat anders dan een bushbungalow! Vanmiddag lekker relaxen in de zon bij het zwembad, mét WIFI, en straks lekker eten in het bijgeleverde restaurant. Wat een luxe vandaag! Genieten er maar even lekker van, wie weet waar we morgen weer terecht komen!

• 03 Augustus 2015 - 11:40

Riet En Piet:

Wij vinden het fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben. Geniet er maar van.
    Groetjes uit Roosendaal.

• 06 Augustus 2015 - 22:16

Fam. Verbogt:

Hallo Jozette en Peter

Peter van harte gefeliciteerd met je verjaardag, maak er samen een gezellige dag van.
    Het is leuk te lezen dat het weer een geweldige reis is en dat jullie er zo van genieten.

Groetjes
    Frank en Mariette