Onze laatste dag in Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van de-buertjes - WaarBenJij.nu Onze laatste dag in Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van de-buertjes - WaarBenJij.nu

Onze laatste dag in Sydney

23 Juli 2015 | Australië, Sydney

Vandaag is het alweer de laatste dag in Sydney! Gaat dat ff snel!
Vanmorgen stond de Whalewatching op het programma. Een tochtje van zo'n 4 uur voor de kust van Sydney. Gelukkig lieten de walvissen zich goed vinden en konden we een paar mooie foto's en filmpjes maken. En dan vliegen die 4 uur voorbij!
Na de lunch zijn we nogmaals richting Harbour Bridge gegaan, deze keer om via de binnenkant van één van de pilaren naar het uitzichtpunt te gaan en ondertussen alles te zien over de bouw van deze immense brug.
Tot slot hebben we nog een bezoekje gebracht aan Darling Harbour.
En dan is het nu weer tijd om de koffers te pakken. Morgen om half 11 vliegen we naar Ayers Rock om daar het avontuur voort te zetten.
Wordt vervolgd op momenten dat we beschikken over internet...