Bridgeclimb - Reisverslag uit Sydney, Australië van de-buertjes - WaarBenJij.nu Bridgeclimb - Reisverslag uit Sydney, Australië van de-buertjes - WaarBenJij.nu

Bridgeclimb

22 Juli 2015 | Australië, Sydney

Vandaag was het dan zover: we hebben de brug beklommen!!
Om 10 uur moesten we ons melden, waarna we 'klimklaar' werden gemaakt. Overall aan, klimgordel met zekering om, koptelefoon op, en al je eigen spullen (inclusief fotocamera) achter laten. En even binnen oefenen in het beklimmen van de ladders mét zekering.
Daarna ging het richting brug in een groep van 12 personen en een gids. En de rest is onbeschrijfelijk mooi: klimmen, klimmen, klimmen en ondertussen genieten van een geweldig mooi uitzicht. Natuurlijk werden er onderweg ook de nodige foto's gemaakt, die je aan het einde van de rit mee kreeg.
Al met al hebben we een dikke 2 uur op de brug doorgebracht. En het was 2 uur lang genieten, zelfs voor iemand met hoogtevrees! ;)

• 22 Juli 2015 - 21:46

Moerstraten:

He luitjes leuke pakjes hebben jullie aan waarschijnlijk afdankertjes van saver Sydney en de trucage foto's zijn ook goed gelukt nog vul spass

• 23 Juli 2015 - 06:46

Moerstraten:

He peer ik heb de foto's nog eens goed bekeken maar onder aan de brug lach je toch iets uitbundiger dan er boven op