Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van de-buertjes - WaarBenJij.nu Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van de-buertjes - WaarBenJij.nu

Sydney

20 Juli 2015 | Australië, Sydney

Na een vermoeiende dag gisteren en maar een paar uur slaap vanwege de jetlag vandaag al om 7 uur op pad.
Eerst een plekje gezocht om lekker te ontbijten en daarna richting Harbour Bridge en het Opera House. Nadat we hier wat hebben rondgelopen, hebben we de ferry genomen naar Fort Denison om dit oude fort te bezoeken.
Daarna een flinke wandeling gemaakt door de Botanical Gardens en Hyde Park om uiteindelijk uit te komen in Darling Harbour en Chinatown.
Wat betreft het weer is dit wisselvallig; vaak zonnig en warm, maar ook soms een buitje. Maar dat mag de pret niet drukken, een paraplu doet wonderen.
Na het avondeten nog een stukje gelopen om wakker te blijven, maar nu is het echt op en gaat het licht uit.
Morgen zien we wel weer verder.
Groetjes vanuit het verre Sydney!

• 20 Juli 2015 - 14:58

Jeanine Willemse:

een mooie 1e dag en er volgen er nog meer. geniet alvast van de 2e dag nadat jullie nu wat meer uitgerust zijn na die vermoeide vlucht. veel plezier verder. Ik houd me op de hoogte van jullie belevenissen.

• 22 Juli 2015 - 08:17

Piet En Marita:

Heee luitjes,
    Al veel gezien dus !!
    En er komen nog zoveel dagen...............
    Xxx