Op weg naar Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van de-buertjes - WaarBenJij.nu Op weg naar Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van de-buertjes - WaarBenJij.nu

Op weg naar Sydney

19 Juli 2015 | Australië, Sydney

Zaterdagochtend was het dan eindelijk zover, we konden op weg richting Schiphol. Dankzij Piet en Marita, die ons gezellig weg brachten, waren we ruim op tijd in Amsterdam.
Om half 4 vertrokken we in een Airbus 380 van Emirates richting Dubay, waar we na een super verzorgde vlucht van bijna 7 uur aankwamen. En dan kom je op Dubay airport en kijk je je ogen uit; wat een rijkdom hier! Alles blinkt en straalt luxe uit. Jammer dat het midden in de nacht was, van Dubay zelf hebben we dus niks gezien.
Na bijna 2 uur ging de reis verder, weer met Emirates, richting Sydney. Hier kwamen we na een vlucht van 14 uur aan, het was hier ondertussen zondagavond half 11. Gelukkig gingen we zonder oponthoud door de douane en stond de taxi klaar, zodat we kort na 12 uur in het hotel waren. Restte ons nog even inchecken en toen maar snel ons bedje opgezocht. Morgen begint het echte avontuur.
Welterusten!